***** Nou comunicat sobre les obres a la seu social del Club

***** Nou comunicat sobre les obres a la seu social del Club

Nou Avís de tancament de la seu social del Club

Nou Avís de tancament de la seu social del Club
_______________________________________________________________________

15a Fira Ferroviària MATARÓTREN 2019

15a Fira Ferroviària MATARÓTREN 2019

Llibertat Presos Polítics

Llibertat Presos Polítics
________________________________________________________________________________________

Calendari - Octubre del 2019

Calendari - Octubre del 2019
____________________________________________________________________________________

6/3/09

Més informació sobre el sistema de levitació magnètica "maglev" de General Atomics.

Encuriosits per l'article del butlletí de Vía libre del proppassat 5-3-2009 hem vistat el lloc web d'aquesta empresa i hi hem trobat més informació força interessant.
L'adreça del lloc web és la següent:
.
La pàgina està en anglès però l'hem traduit amb l'eina de traducció del Google. La traducció no és perfecta però s'enten força. Us la reproduïm tot seguit:
.
"Transportadors de càrrega electromagnètica (ECCO) El transport de càrrega electromagnètica (ECCO) és un nou concepte de transport solució orientada a satisfer necessitats urgents de més netes, més eficients mitjans de circulació de mercaderies. ECCO es basa en el "passiu maglev" tecnologia desenvolupada durant la darrera dècada pel General atòmics (GA), amb una combinació de trànsit federal i l'empresa GA finançament. GA ha construït la primera escala del sistema maglev de treball als EUA, que funciona en una 400-peu la pista d'assaig al campus principal de l'Assemblea General a San Diego. En un recent estudi encarregat pel Port de Los Angeles, GA i el seu equip de la indústria acadèmica verificat la viabilitat de construir un sistema d'ECCO capaç de moure's més de 5000 contenidors per dia, entre els ports de Los Angeles / Long Beach i les instal lacions intermodals al llarg de la Corredor I-710. L'equip de ECCO, que inclou la Universitat Estatal de Califòrnia, Long Beach, va arribar a la conclusió que un sistema d'aquest tipus, aproximadament cinc milles de longitud, es podria construir en un termini de quatre anys. L'equip també va arribar a la conclusió que era possible construir un llarg termini ECCO sistema de transport capaç de traslladar els contenidors entre els ports de LA / LB i tant el port interior de dipòsit i les concentracions de les terminals de ferrocarril transcontinental en Victorville i Beaumont."
.