Llibertat pels Presos Polítics Catalans!

Llibertat pels Presos Polítics Catalans!
Jordi Cuixart i Jordi Sánchezt, us volem a casa!

Sessió de Cinema Ferroviari

Sessió de Cinema Ferroviari
_______________________________________________________________________________

Ampliació dels magatzems del ren de Vallparadís. 28-SET-2017

Ampliació dels magatzems del ren de Vallparadís. 28-SET-2017
Fotografia de l'Ildefons Argemí

Sortida amb el Tren dels Lacs

Sortida amb el Tren dels Lacs
___________________________________________________________________________

***** Comunicat de la Junta de Govern, 2-OCT-2017

***** Comunicat de la Junta de Govern, 2-OCT-2017
_________________________________________________________________________________

Nova Actualització de la Previsió d'Activitats del Club Ferroviari de Terrassa. 16-SETEMBRE-2017

Nova Actualització de la Previsió d'Activitats del Club Ferroviari de Terrassa. 16-SETEMBRE-2017
________________________________________________________________________

AVÍS ALS LECTORS D'AQUEST WEBLOG:

BLOGGER.COM ha introduït modificacions en la configuració de la visualització dels seus blogs.
Aquest canvi us pot produir problemes de visualització.
Us aconsellem que, d'ara en endavant, obriu aquest blog amb el navegador GOOGLE CHROME en substitució del GOOGLE tradicional.
Confiem en que aquesta informació us sigui d'utilitat.
______________________________________________________________________________________________________________________________

1/12/12

Artículo Vía Libre - Trenes muy largos con solamente dos locomotoras de tracción. Pere Poch

Hola amics,
He rebut aquest link, sembla interesant.
Salut
Pere Poch


To: LCTM@yahoogroups.com
From: northmander@gmail.com
Date: Tue, 27 Nov 2012 19:58:53 +0100
Subject: [LCTM] Artículo Vía Libre - Trenes muy largos con solamente dos locomotoras de tracción

 
Por favor, leer el artículo y comentar el tema de ese record de tracción con solamente dos locomotoras y un tren de 9,000 toneladas.

¡¡¡ OJO !!!! El tren es Ruso, y se supone que con enganches europeos.

¿¿ Cómo ha sido posible ese tren tan largo con tan poca potencia de arrastre ?? Y además las locomotoras en cabeza traccionando. Sin empuje trasero ni central.

¿¿ Tanta resistencia tienen estos enganches ??. Os recuerdo que ya se habló del tema hace unos meses y resultó muy interesante.


Espero recibir vuestras apreciaciones y comentarios, que siempre serán muy bien recibidos.

Lord Northmander