Composició històrica

Composició històrica
Cap allà a principis del mes de maig de l'any 2001 es va poder veure passar per Terrassa aquesta composició, amb gran alegria dels viatgers i també dels guaites.

Tarda de cinema

Tarda de cinema
_______________________________________________________________________________

Modificació de la Previsió d'activitats - 15-JULIOL-2018

Modificació de la Previsió d'activitats - 15-JULIOL-2018
_________________________________________________________________________________________________________

Diversos membres fundadors del Club, amb les respectives mullers.

Diversos membres fundadors del Club, amb les respectives mullers.
Foto record presa a Ogassa l'any 2002, en una sortida - visita del Club.

UT 111 ex FGC

UT 111 ex FGC
Mireu quines coses passen quan es desubica una UT de les seves vies i es porta a l'alta muntanya

Sopar de treball

Sopar de treball
Després de l'exposició "El tren i el seu món" un comentarista va venir a dir que a l'exposició només hi faltava una truita de patates. Per no deixar-lo malament es va reunir la Junta i ens vàrem cruspir la truita de patates.

Una estació plena de trens

Una estació plena de trens
Quan Terrassa encara tenia estació de mercaderies, amb motiu de l'exposició "Els altres trens", vàrem aconseguir aplegar aquest material ferroviari del que només se'n veu una part.

Viaducte del Boixadell

Viaducte del Boixadell
Línia Saragossa - Barcelona

Llibertat Presos Polítics

Llibertat Presos Polítics
________________________________________________________________________________________

Calendari Ferroviari - JUlLIOL 2018

Calendari Ferroviari - JUlLIOL 2018
__________________________________________________________________________________________

7/3/15

*** Videus: Railbus BS 300-una rareza multimodal. Pere Poch

El company i soci Pere Poch ens reenvia un correu que ha rebut  amb videus molt interessants  i informació sobre bus-tren BS 300. Mireu que diu:

El BS 300 de la vida real operó en el Deutsche Bundesbahn en los 1950`s y 60`s (no sé si posteriormente) y actualmente es pieza de museo en estado operativo. Tiene la muy especial particularidad de que es un bus con llantas de hule que puede transitar sobre pavimento, y también se le pueden añadir bogies para transitar sobre rieles. Esto lo hace mediante dos gatas hidráulicas que tiene incorporadas bajo el chasis y que lo levantan para que se le puedan acoplar los bogies, que se fijan por gravedad. En el railbus de la vida real la tracción está dada por el eje trasero de carretera, ya que sus llantas descansan directamente sobre la cabeza del riel. Verlo funcionando en el museo en:

Ver uno muy similar funcionando en 1953 (hay otras cosas interesantes en este video, como por ejemplo el Senator):

Y aquí se le puede ver en estado estático en el museo, junto a otras cositas interesantes"