Comunicats - Activitats - Notícies - Enllaços - Modelisme - Biblioteca - Hemeroteca - Videoteca

Comunicats -  Activitats - Notícies - Enllaços - Modelisme - Biblioteca - Hemeroteca - Videoteca
_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Llibertat Presos Polítics

Llibertat Presos Polítics
________________________________________________________________________________________

20/1/20

Ruta fotogràfica en suport de l'estació de Sant Feliu de Llobregat. Comentari i fotografies de l'Edu Martínez.




Ahir va ser un gran dia amb l'agermanament de les estacions de Sant Feliu del Llobregat i Terrassa. Una Ruta Fotogràfica organitzada conjuntament per la Plataforma Salvem l'estació de Sant Feliu i el Club Ferroviari de Terrassa. Una jornada on la reivindicació i l'estima pel Patrimoni Industrial Ferroviari com és l'estació de Sant Feliu del Llobregat amb més de 165 anys d'història i una de les més antigues encara en funcionament de l'Estat Espanyol, van ser els grans protagonistes.


Moltíssimes gràcies Jaume Solé i Lluís Tuells per la vostra acollida.
Sempre endavant!

Moltes gràcies.

Edu Martínez.


Enllaç a l'àlbum de fotografies:
https://photos.app.goo.gl/LJxKprW4h6uVeXGG9


Interrompuda la circulació ferroviària de les línies R11 i RG1 entre Girona i Caldes per una crema de pneumàtics


Interrompuda la circulació ferroviària de les línies R11 i RG1 entre Girona i Caldes per una crema de pneumàtics

Tampoc hi ha servei entre Ripoll i Sant Quirze de Besora perquè les vies no són segures a causa de treballs d'Adif



Interromputs els trens entre Caldes i Girona per foc a la via

La crema de pneumàtics va fer tallar la circulació tot el matí i va afectar uns 6.000 viatgers, segons Renfe


Restablerta la circulació entre Caldes i Girona després que es cremessin pneumàtics aquesta nit a les vies

La circulació ferroviària entre Caldes de Malavella i Girona ha quedat restablerta a les 12.25 hores després que aquesta nit es cremessin pneumàtics a les vies, danyant la catenària i provocant...

La variant ferroviària de Vandellòs al Camp de Tarragona. 2a part.



La variant ferroviària de Vandellòs, en marxa demà

Permetrà un estalvi de temps de 45 minuts en el trajecte d'Euromed entre Barcelona i València, que tindrà una durada semblant a la de fa 22 anys
Les quatre estacions afectades se substitueixen per dues




L’Euromed ja no s’atura a l’Ebre però els retards dels Talgo i Regionals marquen el primer dia del corredor ferroviari

Els usuaris exigeixen a Renfe que la nova infraestructura permeti recuperar els temps de trajecte del 2016
Resignació dels usuaris de Tarragona amb els nous horaris




El nou tram del corredor del mediterrani millora la connexió entre Barcelona i València

La variant de Vandellòs allunya el tren de Salou i Cambrils i deixa el centre de Tarragona sense Euromed





Ferrmed avisa d’un col·lapse el 2025 si no hi ha una doble línia

L’associació critica el tancament del tram per la costa entre Tarragona i Vandellòs

La variant de Vandellòs s’estrena amb retards

El primer Euromed des de Barcelona va arribar a València més de mitja hora tard i els trens de rodalies també van tenir demores
Ferrmed reclama que es concretin les actuacions pendents al corredor mediterrani



Articles d'opinió:

Un corredor que ignora el territori

Demà serà un dia històric per al servei ferroviari a Catalunya, ja que comença a operar, després de 20 anys de treballs i 700 milions abocats, la variant de Vandellòs a l’estació del Camp. L’obra...


Pedaços ferroviaris

A veure si ho entenem: l’Estat Espanyol manté durant anys una via única en un tram vital de les comunicacions ferroviàries entre el Principat i el País Valencià –una vergonya que només s’entén...


El tren entre Barcelona i València

“València, més a prop de Barcelona”, recitava dilluns la propaganda oficial de Renfe i del Ministeri de Foment, en al·lusió a l’entrada en servei de la reivindicada variant ferroviària entre...



Entrevista:


“Les comunicacions que tenim ens allunyen més que no pas ens acosten”

La variant de Vandellòs ha entrat en servei, després d’anys d’obres i d’una inversió de 700 milions d’euros. Però el mapa ferroviari que deixa no convenç i s’anuncien mobilitzacions